søndag, oktober 15, 2006

Turistar i Oslo!!

I September va eg og Espen i sjølvaste hovedstaden!! Espen skulle på et møte med Norsk studentunion, så eg hang meg på!! D va ei strålande helg der me traff venner og kjente, shoppa og gjekk på cafe.
Mandagen når de fleste va opptatt med skule var eg og Espen skikkelige turistar i Holmenkollen og i Vigelandsparken, der me fotograferte skikkelig, før me fekk middag hos Kjersti og Erik!!


Ei super helg blei avslutta med ei heller dårlig natt på toget t Bergen!! Me reiste sammen med nåken narkomane som hadde vært i Oslo å fått seg ein dose.....

4 kommentarer:

Kari Kari sa...

trengte litt forklaring for å skjønne at du trøstet sinnataggen!!
Jaja viking supprotere går noen tøffe dager og uker i vente så bra dere har begynt å øve dere på trøsting

Espen og Nina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Espen og Nina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Espen og Nina sa...

Morsomt!!! Veeeeeldig morsomt! Såg forresten framsiå på BT på mandag. Va visst ein brannsupporter som fikk trøst.... off...

Viking e på gang!!!

Tenkte eg sko legga ut ein link øve ein objektiv vurdering av resultatet av årets tippeliga! men linken blei litt lang, så d jekk ikkje! Beklage! Ska prøva å få an på plass om ikkje så lenge!